Anonym
Inaktiv

Men hur har det då gått med Thunderchiefen...? Undrar antagligen ingen;-) Men jodå, den har likt en zombie återuppstått, redo att pröva vingarna på nya vådliga flygturer...

IMG-3099
IMG-3191
IMG-3192

Eftersom en liten fjantdel på ovansidan av jetblåset försvann i kraschen fick jag en anledning att jobba lite mer med Milliput, mitt nya favoritmaterial...jag göt en ny del med en liknande, något större del från undersidan som förlaga! Blev faktiskt oväntat bra, tycker jag.

IMG-3234

Lite vapen å sånt har det också blivit. På nätet ser jag att de beväpningsalternativ som erbjuds inte är fullt historiskt korrekta och att en standardbeväpning kräver lite modifikation. Men jag tycker det är tufft när de här är fullastade med raketer å grejer...

IMG-3235

Å så här ser det ut nu. Tillbaka där vi var för några veckor sen.

IMG-3237

Det har blivit lite fler detaljer i utrymmet under framrutan också, det är ju rätt synligt. Nu ska det målas, sen ska rutan på och gissningsvis ska det spacklas å slipas lite till. Sen blir det nog dags för målning på riktigt...men först kanske jag sticker emellan med ett annat projekt...:-)